Posted in LIFE TIPS

Maxis Postpaid | Bagaimana saya bayar Last Bill selepas Tidak boleh log In Apps

Memandangkan ramai orang yang telah baca post saya mengenai cara terminate Maxis Postpaid dan ada yang comment tanya bagaimana cara bayar bill last selepas tak boleh log in apps maxis.

Saya cuma email kepada Customer service juga, sebab saya memang pemalu kalau bercakap melalui phone call.

Begini lah ayat2 yang saya tulis untuk minta bill statement dan cara pembayaran tu.

Lepas tu, mereka balas email sya begini:

Jadi senang sahaja la, cuma ikut instruction yang mereka suruh sahaja.

Lepas sya dah bayar, saya screenshot resit dan reply kepada emel mereka balik.

Tetapi lepas tuu.. sya dapat email lgi yg cakap sya ada outstanding balance pularkk. Tak tau la kena scam ke apa.. Tp tak banyak sangat laa.

Sya bayar outstanding balance tu selepas sebulan HAHAHA

Pastu dapat emel camni:

So dah setel..

Harap post ni dapat membantu . Thank you for reading.

Author:

each and everyday, I'm still surviving alone.

4 thoughts on “Maxis Postpaid | Bagaimana saya bayar Last Bill selepas Tidak boleh log In Apps

  1. Hey Ezza! Was wondering how to get in touch with you ba XD. So i’ll just leave a comment instead. siou, tia besa pkai wordpress. been reading your stuff for sometime. Anyway, im doing some freelance recruiting for nurses. wondering if maybe u know anyone?

    Like

    1. Hai.. hehe thank youu. Freelance cmna tu aa? Boleh ja follow my ig: nonamae.bb if you want to reach out. Tp most of my friends krja under kkm

      Like

      1. Ah great! I’ve sent you a follow. in case you are wondering, its @wh2sp3r XD. nnti sy bagitau all the deets on IG laa kli sng. Thank you!

        Like

Leave a comment